lördag 1 juni 2013

När allt känns så himla bra

Dagen igår var perfekt. Sov länge. Åkte in till flen och klippte mig, handlade på vägen hem. Städade hela undervåningen, dammsög soffan, hängde tvätt och rengjorde grillen. Hämtade kidsen och till kvällen grillade vi ute på altanen i solskenet. Slängde mig iväg på cykeln för att hälsa på mamma, Stefan, Carru, Jonte och lilltjejen Anastasia. Gosade bebis hela kvällen. På vägen hem var det kyligt i luften men det doftade av syrénbuskar och nyklippt gräs så jag njöt ändå.

Idag dukade vi upp brakfrukost och jag tog cykeln till gymmet. Nu sitter jag nytränad på altanen och lyssnar på grannarna som klipper gräs. Har precis moffat i mig en tallrik med kvarg och vattenmelon. Loving life right now. På em kommer Lina på besök och framåt kvällen vankas det 40-års fest hos Joppe. Har inte mycket att klaga på, faktiskt. Älskar helger. 




Inga kommentarer: