torsdag 6 juni 2013

Familj, fotboll, träning

Dagarna bara går. Det är redan torsdag och den är dessutom snart slut och fredagen väntar. Veckan har varit fylld med massa tid med barnen, sol, cykelturer och fotboll såklart. Samtliga medlemmar i familjen har hunnit med minst en träning var. Man måste bara älska fotboll i den här familjen. 

Nationaldagen har jag mest ägnat åt mig själv. Lång sovmorgon, frukost på altan och ett grymt benpass på gymmet. Ägnade ett par timmar till att ligga å lata mig i solen också. Eftersom det fina vädret pågick hela dagen och kvällen var jag tvungen att även ta en löprunda nu på kvällen. Kan ju inte sitta i soffan när solen skiner så fint. Sprang längs sjön och det var så himla vackert. Men nu är jag trött. Och jobbet väntar imorgon och på lördag. 




Inga kommentarer: