onsdag 8 augusti 2012

Sista arbetsveckan

Är inne på sommarens sista arbetsvecka sen kommer allting att återgå till det normala med bloggen och uppdateringar (hoppas jag??). Bredbandet i väggen som skulle kommit för flera veckor sen har vi fortfarande inte sett röken av. Men det var väl föga överraskande, alltid ska sådana saker ha en förmåga att dröja. Blir väl till att lyfta på luren och köa i timtal innan man får ordning på saken.

Tänkte att det ska komma en sammanfattning av sommaren 2012 i ett senare inlägg, eftersom jag inte uppdaterat om allt jag gjort här i bloggen. Mest för min egen skull såklart så att jag inte tror att sommaren 2012 var en dvala när jag ser tillbaka på de här inläggen om några år. Ju för sig är det lite av en dvala till vardags eftersom jag bara orkar med att jobba och träna. Men har haft två härliga helger bakom mig, med malmamarken och träningsläger, som jag inte nämnt något om. Dessutom har jag varit iväg på tjejmiddag på Grappa i Eskilstuna med Lina och Johanna. Både gott och riktigt trevligt!


Händer annars då?

Inte my'e du!

 
Håret växer och drömmer frodas. Snart börjar skolan och jag som haft lite ångest har nu istället börjat längta. Ska bli roligt att komma igång igen och komma ett steg närmare det riktiga yrkeslivet. Sommarjobb i alla ära men tiden som "timvikarie" får gärna bli ett minne blott så fort som möjligt.   

Jag tar och rundar av här. Det är dags för den dagliga turen till gymmet och sen väntar soffläge. Och eftersom jag valde att uppdatera just idag så vill jag passa på att gratulera min (lilla) storasyster Kikan som fyller år idag. Grattis på dig! Hoppas du får en toppendag.  

Kram kram  

Inga kommentarer: