söndag 26 augusti 2012

Fotboll för hela slanten

 
Min helg har varit bra. Är helt slut i kroppen från i fredags. En förlust med 8-2 mot IFK Nyköping. Tyvärr så speglar inte resultatet det som egentligen skedde i matchen. Alla kämpade och vi lyckades hålla 2-2 in i halvtidsvilan. Alla slet och jag har ont i varenda lite kroppsdel för alla tacklingar man gav och tog emot. Tyvärr så orkade vi inte mäta oss med Nyköpings tempo och i mitten av andra halvlek rann målen igenom. Men vi gav dem en sjujävla match ändå!
 
Det har som vanligt blivit en hel del fotboll, sen har jag umgåtts mycket med Lina. I lördags tog vi oss först ut till småtjejernas match och fick se dem vinna på sköna, gröna Dalvallen. Sen hamnade vi visst på loppis där Lina fyndade en Ralph Lauren skjorta och jag en massa smycken. Efter det tittade vi på MIF a-lags match sen åkte vi hem till Johanna. Där lagade vi tacos, hälsade på kossorna och tittade på film. En så himla mysig dag med så himla fina vänner! Puss och gull på er.
 
Idag sov jag och Benny läääänge innan vi pallrade oss upp för att se b-laget som spelade idag. Kollade bara till halvlek sen åkte vi och storhandlade tillsammans. Så jädra skönt att ha det gjort och att ha allting hemma inför en vecka med massa plugg, jobb och i vanlig ordning, fotboll!
 
Nu ett bad för att lindra min värkande kropp..
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram kram 

Inga kommentarer: