tisdag 14 augusti 2012

Något ni inte vill missa


Rean och den nyinkomna höstkollektionen på Ellos.se just nu. Klickade just hem två nya jackor, två par byxor, en skjorta och en blus för bara 1300 spänn. På jackorna var det 65 respektive 75 % rabatt och det passade väldigt bra nu när hösten snart smyger sig på. Det slutade med att jag sparade mer pengar än vad jag handlade för (om man nu kan säga så). Nu hoppas jag bara att allt ska passa. Vet att jag blivit tightare men på grund av mina breda axlar har jag ändå svårt med storleken på överdelar. Det blev stl 38 på byxorna och 40 på överdelarna i alla fall, så får jag hoppas att överdelarna inte sitter alltför pösigt när de kommer fram.

 
350:- (ord. pris 999:-)

250:- (ord.pris 899:-)






Har under dagen varit och tränat med Lina och varit ute i skogen med Maddo och plockat svamp. Det blev en skaplig samling med svamp som ska bli goda pajer till helgen. Ikväll vankas det fotboll på Dalvallen i sällskap av Tove. Måste bara säga att semesterveckan börjar starkt med mycket fint umgänge och roliga saker på schemat.

Kram kram!

Inga kommentarer: