måndag 13 augusti 2012

Mysig helg

I lördags hade vi första träningsmatchen för höstsäsongen. Vi vann med 9-2 och spelade ett helt fantastiskt spel (jag fick göra två mål och några assist). Efteråt var barnens farmor hemma hos oss och hälsade på. Maddo och Denta kom också över och vi lagade tacos tillsammans. Snälla Maddo gav mig redan rensade och förvällda kantareller. Vilken tur jag har, hihi! 

Igår tog jag och Lina en promenad med Kelly upp till IP för att se på B-laget och Linas bror som spelade. Även de gjorde en bra mtach med många fina anfall. Efter matchen kastade vi pinne med Kelly och sen promenerade vi hem. Skön söndag!

Första sovmorgonen sedan vecka 27 då jag var ledig sist och när vaknar jag? Jo klockan 7 förstås. Nu ska jag bara vänta på att morgontrötta Lina och Kelly ska vakna så vi kan gå till gymmet sen. Men först, frukost! Havregrynsgröt med rivet äpple, solroskärnor, linfrön och mjölk. Gott!  


Lite bilder från helgen: 

Socker runt hela munnen

Fina Kelly!

Kantarellomellett! :)

Förklädet på förstås

Kram kram

Inga kommentarer: