tisdag 24 juli 2012

Här står tiden stilla

Kul blogg. Här står tiden stilla. Dagarna går och ser i princip likadana ut. Den här veckan har vi fått gå upp tidigt eftersom vi jobbar 7-16 båda två. Benny retade mig imorse eftersom jag somnade halv nio på soffan igår. Ikväll är det han som ligger å snoozar och det har gjort sen klockan åtta. Han ska nog få höra imorrn bitti.. Vi har kidsen den här veckan och de går på fritids för första gången sedan skolavslutningen. Superduktiga att gå upp på morgonen trots att klockan inte ens är sex när vi väcker dem.

Har inga bilder att bjuda på heller, trist. Men kan ju berätta att jag hade en helt sjukt bra helg och har bara bra helger framför mig. Nu i helgen är det marknad och helgen efter det är det träningsläger. De sista veckorna på jobbet kommer gå fort som tusan när man har så mycket att se fram emot. Svisch säger det så är det dags för skolstart!

Har haft en bra mat- och träningsvecka hittills i alla fall. Gym och löpning har stått på schemat. Idag blev kvällsmålet blåbär som jag plockat själv. Ihjälbiten av myggen men det var det värt. Blåbär och iskall mjölk, mumma!

Gott som kvällsmål och fullspäckade med antioxidanter!


Veckorna ser i princip ut så här: Upp å jobba, hem, laga mat, träna, duscha, umgås (om man orkar), titta på tv, somna i soffan.. Sen börjar man om. Tiden vid datorn är i princip obefintlig så håll till godo med denna uppdatering. :)

Kram kram

Inga kommentarer: