söndag 15 juli 2012

Hosjö Open 2012

Sämst uppdatering. Var till och med tvungen att läsa igenom bloggen för att se vad jag skrivit om sist. Well well, både Ice Age 4 i 3D och Nyköpings gästabud från förra helgen var en hit. Likaså shoppingen med mamsen.

Jobbveckan har gått bra och det kändes knappt som att jag varit ledig i två veckor. Har tränat järnet och försökt vara social på kvällarna men det är inte helt lätt att få in både jobb, träning och umgänge under en dag. Men lyckades bland annat att klämma in ett träningspass på gymmet med Tove och en grillkväll med tjejerna. Det är skönt att strunta i tröttheten ibland och vara social ändå, det känns så bra efteråt!

Nu i helgen var det Hosjö Open, en riktigt lyckad volleybollturnering och fest. Synd att vädret under dagen var så pissigt att man inte kunde se klart hela turneringen. Jag, Lina och Bella kämpade länge mot regnet under Linas vattentäta filt men till sist var vi så frusna och blöta att vi gav upp. På kvällen samlades alla mina och Bennys vänner i en enda stor salig samling här hemma och det blev riktigt lyckat. Hade en underbar kväll!

Grabbarna Grus som Sickan, Harry och Vanheden.

Fest!

Söt Lina!


Idag står jag inför étt vägskäl och identitetskris. Har ångest och känner mig allmänt förvirrad. Har saker jag måste ta tag i för det här kommer inte att försvinna av sig själv. Blä för sådana dagar, eller hur?

Kram kram
 

Inga kommentarer: