tisdag 27 september 2011

Strawberry Cheesecake

Här är jag igen. Har tagit en paus från städningen här hemma. Var vikarie idag i Sparreholm som gympalärare men hade bara två lektioner direkt på morgonen, så sen dess har jag plockat lite här hemma. Städat av köket som var fullt med bananflugor. Räcker med att man lämnar disken en kväll sen är de där. Men orka diska vareviga dag, nej tack.

Storkens fest i lördags var kanon, grattis grattis på dig kompis! Supergod tacopaj och en massa folk bjöds det på. Jag tog det lugnt med drickat eftersom vi hade match dan därpå men var ändå nästan sist från festen? Vi var hemma runt tre, jag och B. Hade roligt men var lite blyg bland allt folk som alla andra tycktes känna men inte jag. Sen är det rätt jobbigt att va yngst bland de vuxna. Men jag gjorde det bästa av saken, tog mig i kragen och låtsades som att jag kände alla på festen. Och rätt som det är så gör man det!

Hade tänkt lägga upp lite pics men det tar ju så förbannat lång tid så jag struntar i det denna gång. Håll till godo ändå.

Nähe om man ska ta å röra på sig. Städa lite till, fixa krubb och sen träna!! :)

Inga kommentarer: