torsdag 15 september 2011

Godmorgon, godnatt

Helgen och lördagen var busig och jag vill gärna berätta om den. Men har jobbat, tränat och spelat match non-stop sen i söndags. Så här har min vecka sett ut från i fredags förra veckan:

Fredag: Jobb skola 8-11, jobb Willys 12-21
Lördag: Fest för Elin + kräftskiva, hemma 02.00
Söndag: Jobb 9-16, (rejäl jobbångest inför kommande vecka)
Måndag: Jobb skola 8-14, jobb Willys 15-21
Tisdag: Jobb skola 12-17, träning 17.45-19.15
Onsdag: Jobb Willys 8-15, samling match 16.30, match 18.00
Torsdag: Jobb Willys 8-17, träning 17.45-19.15

Så jaaa, känner mig mer eller mindre överkörd av tåget med tanke på att förra veckan såg typ likadan ut.. Har massvis med bilder som jag vill visa men det får bli en annan dag i helgen, för då är jag heeelt ledig :) Hoppas lite i smyg också att skolan inte ska ringa imorrn så jag å Claris kan va hemma å mysa men är nästan helt bergsäker på att de kommer att ringa nu när det är förkylningstider.

Och om ni undrar varför jag jobbar ihjäl mig (för jag får ju faktiskt skylla mig själv litegrann) så är det för att jag endast har två tider på Willys nästa vecka sen kan min chef tyvärr inte garantera nåt. :( Så det kan bli massa, lagom eller inget alls. Så jag passar på medan det går!

Nu är AIKs match snart slut och de leder med 2-0 = lugn och ro hemma och man slipper sitta och hålla andan för att inte rubba stämningen.

..och där gick slutsignalen för matchen. Dags för soffmys betyder det! (Nu vågar man sakta men säkert börja röra på sig lite smått..)

Godnatt gottfolk!

Inga kommentarer: