fredag 23 september 2011

Seventh Heaven

Måste verkligen skärpa till mig. Ska åka till jobbet om mindre än en timme och jag sitter fortfarande i soffan i pyjamas, oborstad och osminkad. Bytte mitt arbetspass från 7-15 till 12-21 för att va snäll mot en tjej som ska jobba hela helgen. Sen fick jag ju sovmorgon, fler timmar och ob också. Det va skönt med tanke på att va vi hemma typ kvart i elva igår efter matchen som vi förlorade med 4-1. Ännu en bitter förlust där vi är skitbra en period och ändå förlorar. Jobbigt när det är så, det svider så mycket.

Kikade in på internetbanken det första jag gjorde när jag vaknade och såg till min förvåning att jag fått lön från alla de tre ställen jag jobbat på under augusti (B & I, skolan och Willys). Trodde faktiskt att det skulle bli fel nånstans men skönt att det inte blev så. Fick mer än jag trott vilket också var jävligt skönt. Och nu längtar jag till nästa lön eftersom jag jobbet dubbelt så mycket den här månaden.

Det är jobbigt när man vaknar upp vissa mornar och känner sig så otroligt trött och spyfärdig på en person. Man vill åka härifrån men det spelar liksom ingen roll vart man åker eller hur långt för den personen man är så otroligt jävla trött på att se är en själv. Idag är en sån dag. Och ännu jobbigare är att inte riktigt veta varför man känner så?

Nej nu måste jag klä på mig och locka fram det goda humöret för nio timmar i serviceyrket väntar och då kan man inte gå runt å va lack på sig själv.

Imorrn står i alla fall fest på schemat. Herr Stork har fyllt 30 år och det ska vi fira! Roooligt :)

Kraaaam

Inga kommentarer: