fredag 30 september 2011

Let's dance to joy division

Underbara fredag! Avslutade dagen och påbörjade helgen med kompismassage sista lektionen. Barnen var ojämnt antal så jag fick rycka in och massera. Vilket också innebar att jag blev masserad. Ahh så skönt! En halvtimme efter att jag slutat ringde Ann-Sofie från skolan. Personalen på Ekbacken hade ringt direkt efter att jag slutat och varit så himla nöjda över min insats att de ville boka in mig flera gånger i oktober och så ska jag jobba heltid mer än halva november! De hade varit supernöjda och tyckte att de här två dagarna hade gått kanon. Jag växte minst en meter.

Kunde inte fått en bättre start på helgen. Den här värmen och solskenet gör också en hel del, man blir så glad. Ikväll ska vi titta förbi hos Niklas och Marie, hoppas vädret och mitt goda humör håller i sig.

Känner mig lite kluven över morgondagen bara. Tjejkväll på Hammarvallen med zumba, yoga och dans eller Amazon? Eller försöka kombinera båda två? Men då blir tränarn kanske sur eftersom vi har match dan efter. Och det är ju inte så himla lätt när man bor ihop med han. Klart jag vill avsluta säsongen bra men är så sugen på att börja andas och leva lite annat än bara fotboll. Tåls att tänkas på, helt klart.

Varje helg får gärna börja så här!!

Puss & Kram

Inga kommentarer: