söndag 27 november 2016

Bröllop och dop

Vilken sjukt go' helg jag har haft. I fredags hade vi fina vänner på besök och myste till idol. I lördags tittade vi först på Caspers innebandymatch sedan åkte vi på lillasyster Estrids dop. Dopet blev även ett bröllop mellan min far och hans Maria. Så himla fint och bra och mäktigt. Vi rundade av kvällen hemma i soffan till Så mycket bättre och varsin pizza till middag. Nomi-nomi-nomi-nom. *Gör min speciella mat-dans* 

 

Idag har jag flängt runt och gjort en massa nytta. Först tränat, sedan röjt undan utemöblerna, storhandlat, hängt tvätt, lagat mat, förberett morgandens mat och rättat lite böcker från skolan. Pjuh. Nu är jag trött. Fått till en riktigt bra träningsvecka också, pass onsdag-söndag och känner mig riktigt pigg och stark. (Peppar peppar ta i trä) 

Imorgon blir det vila, sen förhoppningsvis pass tisdag-fredag. 

Inga kommentarer: