torsdag 1 december 2016

Helt stendöd

Alltså jag har varit sååå trött den här veckan. Det här mörkret ute lyckas riktigt komma åt mig. I tisdags åkte jag hem tidigare från jobbet för att jag var trött och kände mig som Skalman, mat- och sovklockan hade ringt och jag bara MÅSTE sova. Jag har dessutom snoozat 40 minuter varje morgon utan att ens märka det själv! Så stendöd har jag faktiskt varit. Vinter i all ära men jag grejar inte riktigt det tidiga mörkret. 

 
Jag varje morgon denna vecka... 

Tränat har jag gjort ändå, trots trötthet. Träningen både ger och tar energi, såklart. Det har blivit mer eller mindre bra pass under tisdag, onsdag och torsdag. Siktar på imorgon också sen blir det vila på lördag. Jag är ensam hemma. Benny jobbar i Halmstad, så jag har inget bättre för mig än att träna. 

Veckans fyra pass: 

 

 

Bäst att sova nu så man orkar med morgondagen! 

Inga kommentarer: