söndag 18 december 2016

Dålig kost och obefintlig träning

Ojoj vilken vecka! Det har varit skönt att pausa från träningen men ändå inte. Skönt eftersom jag ändå inte skulle hunnit med träning på grund av HLR-utbildning, julfest och jobb. Inte så skönt eftersom jag tycks äta så himla dåligt när jag inte tränar och för att min kropp stelnar till utan dess like??? Har ätit så dåligt denna vecka och det är väl just typiskt att man gör det när man inte har tid att träna. Sen krånglar kroppen. Mitt högra knä har en ovana att stelna till och svullna upp vid längre träningsuppehåll. Mycket märkligt och helt ärligt lite jobbigt också. 

 
Hm... Hehe. 

Nu är jullovet så himla nära och jobbhjärnan den går på halvfart redan nu. Har inte inhandlat alla julklappar ännu men jag jobbar oftast bäst under tidspress. Intalar mig själv att allt som jag inte hunnit med löser sig någon gång under torsdag eller fredag när jullovet har startat. 

På tisdag ska jag testa om axeln (och knät nu då?) klarar av att träna. Wish me luck! 

 
Kameran upp så fort solen visar sig!! 

Tack och bock. 

Inga kommentarer: