torsdag 22 december 2016

Dags för lite julledigt

Hello readers! Alltså nu har det äntligen hänt, jullovet är här! Avslutade på bästa sätt med julshow för hela skolan. Det var såå kul! Nu ska det bli skönt med lite ledighet. Har varit så slutkörd de senaste veckorna. Somnar mer ofta än sällan i soffan på både kvällar och helger. Har inte varit världens roligaste sällskap den senaste tiden, det vet jag om. Men nu ska jag vila.

 
Pepper and cakes! 

 
Underbara kollegor..

Idag har jag passat på att plocka lite här hemma, betalat räkningar bland annat. Handla mat och sånt sparar jag tills imorgon. Har även tilldelat mig själv en julklapp, nagelfix! Körde på ljusrosa botten och glittriga toppar. Perfekt till jul och nyår. Blev grymt nöjd. Nu är jag redo för fest. Bring it! 

Inga kommentarer: