lördag 10 december 2016

Många goda investeringar

Nu händer det många olika saker här hemma. Vi investerar i helt rätt saker. Den nya sängen är såå grym! Sovrummet har fått sig ett riktigt lyft och det är som att sova på ett fluffigt moln. Mycket, mycket nöjd tjej. 

Ett annat rum som nu fått sig ett lyft är köket. Vi har äntligen bytt bänkskivor, blandare och kakel i köket. Det blev klart igår och idag kom min pappa med familj över och hjälpte oss att byta lysrör, spotlights och sätta upp en ny lampa i vardagsrummet. Pappa lagade även lysrörsarmaturen i köket som jag lyckats dra sönder när jag själv försökte byta lysrör, hehe. Händig tjej. Jag är så grymt nöjd i alla fall och dessa pengar känns väl spenderade. Det är en bra känsla! 

 
Lysrör över diskbänk och spis fungerar äntligen igen, efter ca 2-3 års tid?? 

 Ny bänkskiva och nytt kakel men endast 2 av 6 fungerande spotlights i taket, hehe. 

 
Pappa fixar :) 

Nu har jag det allt bra gött hemma. Sitter å njuter av snön som faller ute och myser med tända ljus och en kopp te. Ikväll, då blir det fest! Robban fyller 30 år och det ska firas! 

Tack och bock. 

 

Inga kommentarer: