söndag 20 november 2016

Styrelsen på träningsläger

I helgen var jag på utbildning. Sitter ju i styrelsen för Flen Sport och Hälsa IF och mellan fredag-lördag var vi på utbildning för just styrelsen och dess arbete. Var inte alls pepp innan, har haft mycket på jobbet med sena kvällar och kände mig lite sliten. Men helgen var faktiskt jättebra, lärde mig mycket. Dessutom fick vi en superfin tre rätters-middag samt fikapauser och grym lunch. Några saker på menyn var pilgrimsmusslor, oxfilé, älg, kanelbullar och chokladmuffins. Sen en frukostbuffé i världsklass. Mycket nöjd tjej. Hehe. 

 
På utbildningen fick vi göra ett personlighetstest. Jag blev iordningshållaren. Föga förvånande. Hehe. 

Dock vaknade jag upp med halsont på lördagen när vi hade en dag med styrelsearbete framför oss. Det "gick över" efter frukost men har känt mig trött och sliten i helgen. Tagit flera och långa powernaps. Nu, söndag kväll, är jag fortfarande trött. Känns som att jag skulle kunna sova i flera dagar. "Som tur är" har jag tandläkarbesök inbokat imorgon, ska nämligen operera bort tandkött. Därav inget jobb. Så blir en fyradagarsvecka. Tråkigt med tandläkarn men skönt med en dag hemma. 

Inga kommentarer: