lördag 29 augusti 2015

Trött men glad

Den här veckan alltså, wow vad mycket olika intryck att hålla reda på! Jag har mött nya arbetskamrater, träffat mina nya elever för första gången, planerat och utfört lektioner. Det har varit såå kul men jag som inte riktigt är van vid att jobba i skolan där dagarna går i ett har varit heeeelt slut varje kväll jag kommit hem! Dum som jag är hade jag bokat in mig på ett extra jobbpass i fredags på Woody och idag hade vi inventering vilket resulterade i ca 10-timmars arbetspass. Så nu är jag så trött att jag varken vet ut eller in. Har dessutom en massa andra saker jag skulle behöva göra som liksom gnager i mitt sinne just nu. Mycket irriterande en lördagskväll. Jag ska försöka finna ro och sluta brottas med alla tankar om jobb, skola, kost, träning för nu är det ju faktiskt lördag. Tjofling! 


Inga kommentarer: