söndag 2 augusti 2015

Nyttig söndag

Trots att jag tog sovmorgon till strax efter nio idag (ganska länge för att vara mig haha) har jag hunnit med en massa annat skoj och välbehövlig nytta under dagen. Jag har bland annat:
- lagat matlådor till kommande arbetsvecka.
- varit i Björkvik och plockat 8 liter jordgubbar med Johanna. *lycklig jordgubbsälskare*
- shoppat på Rusta och Jysk i Katrineholm.
- tömt tvättstugan på tvätt.
- vikt all tvätt.
- lagt all tvätt där den ska vara.
- bäddat rent i sängen.
- städat.
- kvällsfikat hos Lina med Johanna under kvällen. Vi lyckades prata bort flera timmar. Underbart!
Nu väntar sängen. Jag laddar upp för min andra sexdagars-vecka i rad och dessutom en vecka med stängning och sen hemkomst. Men sen har jag gjort mina veckor för den här sommaren och det väntar två HELT lediga veckor (även lördagar). Woop woop!

Vid självplocket. 8 liter var lätt att få ihop!

Inga kommentarer: