torsdag 6 augusti 2015

En lite oväntad sjukdomshistoria

Jag har varken jobbat onsdag eller torsdag på grund av att jag, som aldrig blir kräksjuk, tydligen visst blir kräksjuk. Magbacillen slog dessutom bort all min kraft och energi så sedan igår morse har jag legat i min säng. Trots en låååång nap på dagen somnade jag utan problem igår kväll vid 23 och vaknade inte förrän 12 timmar senare. Inte längre kräksjuk men helt utan ork. Nu på kvällen har det ändå ordnat upp sig en del. Jag har lapat lite sol och det gjorde mig nästan frisk tror jag även om energin tryter. Imorgon blir det i alla fall jobb. På lördag med. Sen är sommarjobbet över för denna gång. Nästa sommar jobbar jag väl förhoppningsvis som lärare vilket gör att det även är sista gången jag sommarjobbar på Woody!

Inga kommentarer: