söndag 15 december 2013

Tredje ljuset tänt

Alltså, denna helg hörrni! 

I fredags jobbade jag på fritids sen var det tacokväll hos Östen och Lillan. Kusiner, brorsor och respektive, ja en hel hög med människor. Och en jädra massa mat! Innan kvällen var slut hade vi slukat 4 flaskor rödvin och livet var bara sådär himla härligt. 

Igår, lördag, jobbade jag på Woody och shoppade julklappar. Bempa var på julbord med jobbet på kvällen och då var jag ensam med kidsen. Vi köpte pizza som vi åt framför TVn till Smurfarna 2. Sen gosade vi ner oss ordentligt, Claris på vänster sida om mig och Cappen på höger. Så himla mys! Efter en dag fylld med innebandy somnade båda gott. Claris spelade sin första match i helgen, stora tjejen! 




Idag sov alla till kl. 9.00. Så. Himla. Skönt. Eftersom fotbollsträningen var inställd och det är ganska varmt ute så sprang jag backintervaller istället. Fikade hemma hos mamma med Maddo och lekte "gömma nyckel" med la familia hemma. Nu kollar jag och Bempa på Kodnamn Lisa och äter ost, kex och dricker te. 



Inga kommentarer: