torsdag 12 december 2013

Betar av steg för steg

Humöret och motivationen är på topp. Min att-göra-lista som innehåller totalt 17 punkter betas av steg för steg och nu återstår endast tre ynka punkter. Bara under denna förmiddag har jag skickat in tre arbeten, ett arbete till vardera delkurs. De tre punkter som återstår består av två lättare varianter och en slutuppgift som inte ska vara klar förrän 15e januari. Men tänk va skönt det vore att ha klart allt innan jul och lägga denna kurs bakom sig redan då. Om motivationen kvarstår kan det kanske bli så!
 
 
 
Humöret är även på topp eftersom jag troligtvis kommer få jobba mycket mer på B & I under nästa år. Fick mail av personalchefen som undrade om jag ville jobba mer än varannan lördag, självklart sa jag! I svarsmejlet skrev jag också att den enda lördagen jag inte kan jobba den närmsta tiden är lördagen 1a mars för då är jag i Sthlm och kollar Avicii med bästa gänget. När jag kom och tänka på det blev jag ännu gladare! Snacka om bra torsdag, känns ju nästan som fredag tack vare detta glada humör.




Inga kommentarer: