torsdag 19 december 2013

Halvtidsvila

Efter klockan 16.30 idag är jag FRI och har JULLOV fram till måndag vecka 4. Slutuppgiften som ska lämnas in senast 15 januari skickades in igår och nu återstår endast en liten punkt på min att-göra-lista och den kommer att bockas av vid tre-tiden när jag har årets sista seminarium. Imorgon får jag och kidsen sovmorgon och Cappen tillbringar endast två timmar i skolan innan han också har jullov med oss andra. Hur fint låter inte det va??
 
Fram tills den 20e januari ska jag se till att mysa, sova och träna i kopiösa mängder. Jag ska fira jul, nyår och festa ordentligt med mina fina vänner. Jag ska jobba och tjäna cash som jag inte behöver låna, pengar som gör att jag inte blir återbetalningsskyldig.
 
Nu ni mina vänner har jag nått halvvägs i utbildningen. Det är halvtid och jag står på toppen. Nu är det bara nedförsbacke ända in i mål. Den känslan. *Myser*
 
 
 

Inga kommentarer: