fredag 6 december 2013

Klättrar på väggarna

Nu är det över en vecka sedan jag tränade och jag skulle ljuga om jag sa att det inte börjar kittla i benen och rycka i träningsnerven. Är det inte konstigt att man alltid har som mest lust att träna när man är sjuk? När man är frisk har man all tid i världen men då lockar soffan nästan alltid mer. Nu börjar jag bli trött på att sitta i datorstolen om dagarna och ligga i soffan om kvällarna.
 
Överallt på instagram ser man bilder som lockar och inspirerar till träning men man får inte göra något åt saken. Nu börjar jag ju hur som helst att friskna till men är ändå inte riktigt kry att jag vågar ge mig iväg till gymmet. Vill ju inte riskera att dra på mig något ännu värre. Har varit skonad från både halsont och feber denna gång och sånt är inte att leka med.
 
Medan jag vilar mig i form får jag fortsätta att inspireras av andra och avundas deras träning. Dessa bilder är hämtade från @bellafalconi_fitness, @fithappyandhealthy, @larssonlina & @linnlaarsson:
 
 










Inga kommentarer: