söndag 24 november 2013

Pausar från allt resande

No more resa på ett tag det kan jag säga er. Falun förra veckan och Kristianstad denna tär verkligen på kroppen och knoppen. Har varit dödstrött och haft ont i ben och axlar. Igår kom tröttheten ikapp mig och jag sov bort hela min lördag. Jobbade mellan 9-13 och väl hemma slocknade jag på soffan och sov till halv sex. Att resa är ju himla trevligt men ganska jobbigt.  
 
Min fredag var desto bättre. Vi (jag, Benny, Madde, Henke, Lina och Storken) tjuvstartade julen här hemma med julskinka, pepparkakor och glögg. Det var gött och väldigt trevligt att titta på idol tillsammans och sitta uppe alldeles för länge. Nu får det gärna trilla ner lite snö också så att man kan få in rätta känslan inför första advent nästa helg.
 
Träning och kost har gått både si och så denna vecka. Inte så värst bra ärligt talat. Känner mig som denna sötnos:
 
 
Nu ni måste jag ta tag i plugget. Japp, en söndagkväll! Så går det när man väljer att resa och jobba under veckorna.

Inga kommentarer: