tisdag 26 november 2013

Känner craving för en makeover

Nostalgi, nostalgi, nostalgi. Kollar igenom bilder på den externa hårddisken och insåg just hur snygg jag var i blont hår. Varför har ingen sagt det till mig tidigare?? Vet att jag trivdes väldigt bra i mina blonda slingor men att jag var lite för lat (läs: snål) för att underhålla dem. Nu har suget blivit alldeles för stort och jag har redigerat min önskelista litegrann. Har fått godkänt av mamma och förhoppningsvis besöker vi frisören tillsammans inom kort.

Gillar även den korta, uppklippta frisyren jag har på fotona, men jag har sagt till Benny att om jag någonsin säger att jag vill klippa av mig håret igen så ska han göra allt han kan för att hindra mig. Men topparna skulle verkligen behöva trimmas. Kan faktiskt inte minnas när jag var hos frisören sist.










 
 
Med mitt numera axellånga hår förväntar jag mig att se ut såhär efter besöket:
 
Eller kanske inte..


Inga kommentarer: