tisdag 22 oktober 2013

Samlar krafterna

Praktiken tog slut i torsdags och efter sista lektionen stod jag och min handledare och beundrade vårat mästerverk. Så mycket vi varit med om de senaste fem veckorna och så himla roligt vi haft. Sedan dess har jag varit helt slutkörd. Så mycket arbete man lägger ner på att praktiken ska bli så bra som möjligt och sen tar det slut på en sekund. Men det har varit så grymt bra och jag vill tillbaka igen.
 
Högskolan fortsätter i samma takt som vanligt och jag skriver febrilt på de sista uppgifterna och redovisningar som ska in innan kursen avslutas nästa vecka. Därför är jag kanske inte så rolig här på bloggen. Men det tar verkligen på krafterna att praktisera 100 % i skolan och sedan komma hem till eget skolarbete som väntar. Nu ska jag samla ännu lite mera kraft för att orka fortsätta med vår sista examinerande uppgift. Sen återkommer jag med ny energi.
 
 



Inga kommentarer: