fredag 11 oktober 2013

Rundar av veckan i soffan

Har världens bästa fredagsfeeling. Sitter med filten runt om mig med ett glas rött på soffbordet och tända ljus överallt. Är sådär ljuvligt slö i kroppen efter dubbla träningspass och ett stort lass med pasta, kyckling, sparris, paprika, champinjoner, lök, parmesan och knaperstekt bacon. 

Träningen har gått awesome denna vecka. Jag har varit både på gymmet och i löparspåret. Det är konstigt hur psykiskt lätt ett löppass känns efter 10 km tjurrus. Dock går kosten inte lika bra. Det är okej att unna sig men jag har stoppat i mig både socker och fett alla dar i veckan. Det dubbla träningspasset idag beror på att jag har en chokladkaka och chipspåse som väntar. Men efter helgen ska det bli ordning och reda med en ätardag/vecka. 

Men först ska jag njuta av vin, choklad, chips samt en extra god måltid imorrn när vi ska bo på hotell i Karlstad. Hoppas på lika vackert väder som idag. Kolla bara: 






Inga kommentarer: