fredag 25 oktober 2013

Halvrisig och trött

Har sovit som en stock inatt. Var hos Jonte, Carru och Anastasia igår och myste med lilltjejen. Kände mig lite halvrisig innan men i sällskap med Anastasia känner man bara kärlek i kroppen. 

Väl hemma var jag iaf så trött och risig att jag knappt orkade in i duschen. In och ut kom jag iaf sen kraschlandade jag i soffan, slog på Hela Sverige bakar och somnade på en sekund. Tror jag skulle behöva ett par extra dagar där jag bara kan få sova? 

Vaknande nångång mitt i natten och somnade i sängen lika fort igen. Jag struntade i det planerade gympasset idag och passade på att sova 10 timmar ist. Men nu måste jag verkligen börja röra på mig. Har redovisning om cirka en timme. Gulp, alltid lika nervigt! 

Här kommer lite bilder på goa tjejen: 








Inga kommentarer: