måndag 9 september 2013

När sommaren sätter sina spår

Åter i vardagen efter en helg fylld med träning, god mat, sköna brudar, fotboll på tv, fotboll IRL, skratt, fniss och bus. Träningsläger är verkligen en härlig grej. Jag önskar hela livet kunde vara en helg och att vädret alltid kunde vara soligt fast svalt. Den här sommaren hänger verkligen kvar så länge den kan samtidigt som hösten sakta, sakta börjar smyga sig på. Jag älskar't.
 
Sommaren 2013 har verkligen satt sina spår. All den ledighet jag fått uppleva samtidigt som jag fått tjäna pengar och fått smaka på en riktig lön istället för lånade pengar. Alla måsten som uppkommer i och med skolstart samlas som en liten tumör i skallen på mig som bara växer, bultar och gör ont. Samtidigt som dessa svala, soliga helger tillsammans med vänner och familj gör mig lyckligare än någonsin ger mig vardagen så svår ångest att jag helst skulle slippa leva då. Fast jag vill ju inte sluta leva på riktigt förstås. Men bara slippa det där jobbiga som gnager och ger mig magont.  
 
 









Inga kommentarer: