tisdag 25 september 2012

Vemodigt farväl

Åhh jag borde veeeerkligen sätta igång med den där rackarns hemtentan på 6-8 sidor som ska vara inlämnad senast fredag. Men jag orkar inte, vill inte, kan inte. Har redan gjort tre examninerande delar (två inlämningar och en redovisning), måste de seriöst pracka på oss en uppgift till?? Som sagt, orkar inte. Jag surfar in på varenda liten blogg, tidning och inredningsbutik jag kan hitta här på nätet bara för att slippa börja. Men nu har jag slut på länkar att klicka mig in på, ska sätta upp ett litet mål för dagens skrivande och försöka komma igång.

Idag vankas sista träningen med fotbollen på länge. Sista träningen med mig och Benny som spelare och tränare. Efter idag har vi uppehåll till början av november och frågan är vad jag ska hitta på däremellan? Tåls att tänkas på, och kanske kan det bli något litet projekt som jag kan skriva om här på bloggen men vi får se. Nu ska jag dö lite till innan jag sätter igång och pluggar.


Trodde jag var mer än redo att vila från fotbollen på ett tag,
men nu när jag känner efter kommer jag sakna att inte få
åka ut till sköna, gröna Dalvallen på bra länge och skratta
ihop med alla sköna brudar.
 
 
Grönt gräs, gröna träd, SVARTA Dunker.
Ses nästa vår lilla Dalvallen.
Inomhussäsong nästa.


Fotbollshjärtat värker lite, eller hur?

Kram kram

Inga kommentarer: