fredag 21 september 2012

Välkommen helg

Helvetesveckan har snart nått sitt slut. Har precis avslutat ett 2,5 timmes långt seminarium och ska försöka få en slutkläm på min rapport innan jag kan ta helg med gott samvete. Huvudvärken börjar smyga sig på men det är bara att bita ihop, vill så gärna bli klaaaaar.




Ikväll har jag tänkt laga till något riktigt gott och nyttigt här hemma. Funderar på att ta mig en sväng till Flen för att simträna och sen handla men vi får se om orken och tiden finns. Imorgon är det hemmamatch för MIF och sen kalas hos Storken som fyller år. Jag och Lina ska dessutom fynda på second hand och stå och sälja korv till fulla människor på kräftskivan ute på Ökna. På söndag är det dags för höstens absolut sista match, borta mot BK Sport. En vinst skulle ju inte sitta fel. Hur det än går ska det bli skönt att få avsluta säsongen, min kropp är sliten och behöver vila från alla tuffa närkamper. Låter som en klockren helg?

Kram kram

Inga kommentarer: