måndag 10 september 2012

Klubbad säl

Läget just nu
 
Första skoldagen här i Falun är avklarad. Har haft ett fullspäckat schema med musik, svenska och drama hela dagen. Var lite nervigt imorse att träffa sina klasskamrater för första gången sedan i januari. Har ju bara sett deras ansikten på en liten skärm så det kändes lite konstigt att ses på riktigt. Men det gick bra och jag har fått bra kontakt med de flesta i min grupp. Känns väldigt bra inför nästa träff som är om bara åtta veckor, då ska jag nog våga upp hit själv! Hihi.
 
Jag och Benny käkade middag på O'learys och jag passade på att avnjuta en limepaj till efterrätt. Jävligt mätta vankade vi över gatan tillbaka till hotellet. Har duschat och nu känner jag mig som en klubbad säl. Kommer somna gott inatt. Imorgon står matte och svenska på schemat, sen lite shopping här i Falun med hjärtat!  
 

 
Efterrätt på O'learys
 
 
Kram kram 

Inga kommentarer: