torsdag 13 juli 2017

Bröllop och bröllopsresa

Alltså.. Var börjar man ens beskriva en så fullkomligt underbar dag som sin bröllopsdag? Det har varit rätt tyst här på bloggen de senaste två veckorna. Dels på grund av att vi ganska kort efter bröllopet åkte på bröllopsresa. Men dels också på grund av att jag saknat ord för att beskriva denna dag. Ni vet men har liksom en bild framför sig hur ens bröllop ska bli, och det är ju ingen dålig bild direkt. Det är klart att man vill att allting ska bli perfekt. När sedan dagen överträffar allt och alla förväntningar man någonsin kunnat föreställa sig, då blir man faktiskt mållös. 

Från att så många kom för att fira denna dag med oss till alla fina, roliga, galna tal, sånger, filmer och sketcher som visades upp. Från den den otroliga tur vi hade med vädret, den goda maten, den vackra sommarkvällen till all den kärlek som fullkomligt knockade både mig och min kära B. Det går liksom inte att beskriva. Men vi tar med oss allt, i hjärta och minne. Tack för en helt underbar dag. All kärlek, från HERR och FRU EDLUND!

Foto: Syster Madicken

Foto: Syster Madicken

Foto: Syster Fredrika

Foto: Syster Fredrika

Många av bilderna från vårt bröllop finns under hashtaggen #dreamteamedlund på instagram. Finns även en hel del bilder som varken jag eller Benny sett ännu då Madicken och Dennis åkte till Gotland och jag och Benny på bröllopsresa det ska bli kul att få se allt Maddo dokumenterat från dagen. Sedan har vi även ett album med massa bilder tagna med polaroidkamera, vilket är guld att ha och titta i så här i efterhand. Ska ni någon gång gifta så vill jag verkligen tipsa om det. 

Bara fyra dagar efter att vi gift oss åkte vi iväg på bröllopsresa till Rhodos. Vi kom hem igår och känner oss rätt omtumlade av både resa och den fantastiska dagen vi fick uppleva för snart två veckor sedan. Här nedan kommer en bildbomb. Rhodos var fantastiskt. Hotellet var helt underbart med god mat, omtänksam personal, vacker omgivning, stort och svalt gym, infinity-pool och kristallklart vatten i havet intill. Vi har i princip solat, badat, ätit, tränat och sovit. Och shoppat i Rhodos stad. En resa helt i min smak. 
























ÄLSKAR GREKLAND! Reser gärna dit igen!

Inga kommentarer: