fredag 6 januari 2017

Hello 2017

En vecka sedan jag uppdaterade sist och mycket har hänt. Framförallt har vi ju tagit klivet in i ett nytt år. Välkommen 2017. Jag har startat året rekorddåligt vad gäller kosten. Herregud vad mycket skitsaker det slunkit ner den senaste veckan. Nu längtar jag lite tillbaka till jobbet så man kan få in lite rutiner i sin vardag igen.

Mitt nyår var fantastiskt. Underbart att få delta på Christian och Linns bröllopsfest och få fira in det nya året i en ny stad, bland nya och gamla vänner och bekanta. Vi åt god mat, drack god dryck, skålade till fyrverkerier och rockade loss på dansgolvet. En fulländad afton!

 

  
2017 - året då vi blir man och hustru!

För att kompensera den dåliga kosten så rivstartade jag året med lite hård träning i måndags med min bror. Ja jösses vilken träningsvärk jag fick. Var längesen mina baksida lår värkte så mycket. Men grymt kul att köra slut på sig själv tillsammans med brorsan! Se min instagram @ambryliasuperstar för instruktioner på passet vi körde. 

 

Sen har vi varit tillbaka i Uppsala. Cappen har varit på innebandycup så jag, Benny och Claris åkte upp i onsdags och sov på hotell till igår. Vi åt mat på djungelrestaurang, kollade tre av Cappens matcher och shoppade lite i Uppsala. Hotellet vi bodde på hade stort, fint gym och pool så där tillbringade vi lite tid också.

 

 
Cappen i mål

När vi kom hem igår var det riktigt kallt ute. Vi hade hört att köpingen drabbats av strömavbrott så vi köpte med oss lite björkved hem så vi skulle slippa frysa ifall elementen lagt av. Det var tur det, för vi drabbades av strömavbrott säkert fyra gånger till efter det att vi kommit hem och under natten. Vi passade på att mysa utan tv. Först spelade vi spel och sedan lästa Claris bok för oss. När strömmen kom tillbaka blev det film och sedan sängdags! 

 '

Nu sitter jag återigen i soffan framför brasan med en filt över benen. Jag har precis käkat frulle och nu laddar jag inför ännu ett träningspass med brorsan. Idag ska vi lyfta tungt, skoj! 

 

Inga kommentarer: