söndag 4 oktober 2015

Avslutningsresa och hotellweekend

Hallå jag gör ju massa kul som jag glömmer att skriva om här!

De två senaste helgerna har verkligen stått i kontrast till varandra. Förra helgen var jag på avslutningsresa med fotbollslaget. Vi bodde i tältkåta ute i skogen, tog selfies med grisar, lekte lekar, hade eldvakt under natten för att inte frysa och klättrade i höghöjdsbana. Den här helgen har jag varit i huvudstaden med Johanna, Lina och Madde. Vi har shoppat, ätit på restaurang, sovit på hotell, lyxat till det med hotellfrukost och sprungit tjurruset tillsammans. Båda helgerna har varit helt grymma!

Jag luktar fortfarande illa i håret från dagens bad i träsk och lera (trots dusch). Det får bli en dusch till imorgon bitti igen för att dofta gott när den nya arbetsveckan börjar!

Inga kommentarer: