måndag 22 juli 2013

Lagfest med dem bästa

I helgen har jag varit ensam hemma eftersom Benny haft träningsläger med sina grabbar. Visserligen på hemmaplan, men de har spenderat dagarna uppe på IP och nätterna på hotell Malmköping så jag har knappt sett till Benny förutom i lördags kväll då vi i damlaget hade lagfest tillsammans med herrarna. 

Vi började kvällen hemma hos mig med 7-kamp, vilket jag tror blev väldigt lyckat. Jag skrattade gott åt hur snygga alla var under tävlingarna. Jag höll mig från alkoholen fram till ca 20.30, efter det slank det visst ner både det ena och det andra. Fjärde helgen i rad och igår råkade det visst bli en liten bakispizza. Vad glad man blir på sig själv då, när man kämpat mot både socker och fett hela veckan. Men jag hade ju kul så jag får väl kämpa lite extra denna vecka med. 

Efter 7-kamp och grejer anslöt vi iallafall till herrarna uppe i Parken. Det var helt okej, festen där slutade rätt tidigt och jag som var bland de sista kvar var hemma runt 1. 


Denna vecka är jag ensam hemma. Benny började jobba idag efter 4 veckor ledigt och jag är inne på min sista semestervecka. Jag har nog mest tänkt träna och steka i solen. Inte helt fel. 

Inga kommentarer: