söndag 14 juli 2013

Fet lycka grym helg

Trots bakfylla, trötthet, obotlig törst och kramp i vaderna går jag runt och småsmyser här hemma med ett ständigt lyckorus i kroppen. Årets Hosjö Open var den grymmaste på flera år. Aldrig hade jag trott att vårt lag med tre fotbollstjejer, en handbollstjej och en volleybolltjej skulle ta oss ändå vägen till final. Vi gick obesegrade genom gruppen, vann seminfinalen som blev en rysare med 20-18 men hade sedan inte en chans mot de duktiga flenstjejerna i finalen.
 
Men jag är så himla glad ändå, vi blev tvåa av tolv tjejlag. Silvermedaljen blänker så fint och jag är så glad att jag fick dela så mycket nervösa, glada och taggade känslor med tjejerna i laget igår. Kvällens fest är svår att slå den med. Från att ha varit en väldigt lugn stämning här hemma låg vi helt plötsligt och körde räkan på vårt hallgolv. Dansade helt galet i ett stort cirkustält och hälsade på folk jag aldrig skulle våga prata med nykter. Tänk att det kan finnas så mycket fina människor och att livet kan kännas så jävla fint.
 
Pics från vår dag: (Fler bilder finns att se hos assarsfoto.se)  
 












Inga kommentarer: