tisdag 23 juli 2013

Inga måsten idag inte

Idag har det verkligen varit skönt att vara ledig. Har inte känt att jag behövt vara ute eftersom det varit molnigt och blåsigt. Hade tänkt ordna med litteratur inför skolstarten men eftersom vi varken fått kurshandbok eller litteraturlista så var ju inte det möjligt. Alla "måsten" försvann illa kvickt. Gött. 

Var med lilla farmor på sjukhuset för provtagning tidigt imorse. Sov himla dåligt inatt så jag säckade nästan ihop på sjukhuset haha. Dels höll grannarna igång länge inatt och dels lyste månen starkt och väckte mig flera gånger. Så resten av dagen har jag degat i soffan. Sovit lite och sen gått på en snabb powerwalk. 



Nu ska jag och Bempa ge oss iväg mot Etuna för en middag på Håpes. Det blir kött, socker och fett i mängder. Och det ska bli himla gott! 


Inga kommentarer: