måndag 27 april 2015

Födelsedagshelg

Har haft en förbannat fin helg på alla sätt och vis, fylld med vänner, familj, fotboll, jobb, träning och fest. I fredags kickade jag igång helgen med ett discopass i boxen. Lite hederliga gymövningar i discobelysning för att pumpa upp discomusklerna gav en ordentlig träningsvärk. Resten av fredagskvällen spenderades i sängen med lite gottis och en bra serie. Hur sköna är inte såna kvällar? Träning + lite god choklad + sängen + en bra serie = riktigt bra fredagskväll. 

Discofredag med neonfärger och discokulor i öronen

I lördags stod jobb på schemat (som varenda jävla lördag, börjar tröttna lite på det ja!) och efter det kom jag hem och fick öppna lite presenter eftersom det var min födelsedag. Sedan bar det vidare till Johanna för en liten fördrink innan vi (jag, Johanna och Lina) drog vidare till Eskilstuna för att äta gott och dricka drinkar. Vi åt GÖTT KÖTT, drack vin, drinkar, cider, hängde i baren, på dansgolvet och vid bordet tills klockan var 02.00 och det var dags att åka hem. Så jädrans fint att få en utekväll med tjejerna. 

Lördagens toa-selfie

Mina fina tjejer

Jag fick så fina presenter. Träningsprylar, hårvård och en liten dagstur i kanot ute på Båven i sommar. Tack såå mycket allihopa! 

Födelsedagspresenter 

Helgen avrundades såklart med en fotbollsmatch. Genrepet innan seriepremiären nästa söndag. Vi hade vår första match på Dalvallen för i år och det gick riktigt bra. Vinst med 4-2 mot ett lag som gav oss ett riktigt bra motstånd. Nu är vi redo för säsongen 2015. Bring it on! 

Inga kommentarer: