onsdag 11 mars 2015

Kanske möter vi en vår igen

Jag kan knappt tro att vi är inne på årets elfte vecka. Jag kan knappt tro att jag spenderat en vecka i Sälen med meterhög snö och solsken. Jag kan knappt tro att våren nu anlänt till Sörmland med värme och sol. Tiden går så makalöst fort och jag hinner inte riktigt med. 

Here's the thing. Jag skriver sällan blogg när jag mår dåligt, därför sker skrivandet just nu väldigt sporadiskt. Det blir så naket att lämna ut sig här på bloggen när alla känslor inte står rätt till. Ändå har jag valt att lämna ut mig själv både en och två gånger det här året. Det blir på något sätt en sporre att fortsätta kämpa. 

Saken är den att nu mår jag rätt så bra. Känslorna börjar falla på plats igen och stormen som härjat inombords börjar lugna ner sig nu. Mitt största problem just nu är skolan som äter upp mig inifrån och ut. Men jag är glad så länge det är mitt största problem, det är enklare att greppa och mer hanterbart än mycket annat.   

Ett litet urval av bilder från VM i Falun och Lindvallen i Sälen: 




Inga kommentarer: