måndag 16 februari 2015

Skåne i bilder och ord

Skåne var vackert och inte en snöflinga fanns i sikte. Våren var nästintill kommen för solen sken, fåglarna kvittrade, himlen var blå och vissa dagar kunde temperaturen sträcka sig upp mot 7 grader. Från att ha lämnat ett Sörmland med meterhög snö kändes det nästan som om jag rest utomlands. 

Vi kickstartade veckan med massa träning och nyttig mat. Solskenspromenader, löprundor, gymbesök och ett pass på friskis och svettis hann vi med. Syrran blev bortskämd med god hemlagad mat och brakfrukost varje morgon. 

Min bleka hy är inte längre så blek och det sorgsna humöret jag hade när jag åkte neråt lämnade jag av någonstans på vägen. I Skåne var allting bara fint, mysigt och trevligt. Jag mår inte bra men jag mår bättre. Trots allt. 








Inga kommentarer: