lördag 8 december 2012

Sovit bort det onda?

Ja vilken dag jag hade igår. Genomled ett seminarium med illamående och magont. Fick vänta 20 minuter på hyresvärden som hade glömt bort vår besiktning. Den blev godkänd iaf efter att han sprungit igenom lägenheten på typ 2 minuter. Kanske slet lite väl mycket?

Gick till gymmet men det gick ju sådär när man känner sig halvkrasslig. Åkte till affären, hämtade nya gardiner sen hem igen. Försökte få upp de nya gardinerna. Gick sådär, eller inte alls. Träffade benny i typ en timme innan han skulle på julbord med jobbet sen somnade jag på soffan i två timmar.

Vaknade lagom till postkodmiljonären, fattade ingenting? Har nog haft nåt virus i kroppen för när jag vaknade visste jag inte ens vart jag var. Smockade i mig bästa hemgjorda pizzan någonsin med tortillabröd, kalkon, zucchini, champinjoner, tomat och mozzarella. Började må illa igen och fick ont i magen.

Låg i fosterställning hela x-factor. Smsade lite med mamma och Lina. Somnade typ 22.00 igen. Vaknade 7.30 idag. Somnade om. Vaknade 8.30. Somnade om. Vaknade 9.30. Valde att inte somna om. Känner mig mycket bättre idag då kanske sov jag bort det onda. Idag blir det iaf julmarknad, träning och städ här hemma!

Kram kram

Inga kommentarer: