söndag 2 december 2012

Snart är det ordning och reda här hemma

Idag blev det ett långt grisigt pass på gymmet med biceps, rygg och mage. Jag har ett nytt mål; att minst springa 10 minuter på bandet efter varje pass (tycker det är så förbannat tråkigt!!). Men idag körde jag 12 min på bandet och 10 min på crosstrainern. Skönt att va tillbaka, har saknat gymmet!

Idag har Bempa skruvat möbler och jag har städat och pyntat här hemma. Sakta men säkert börjar vi få ordning på vårt nya hem. Beställde hem nya gardiner till hemmet idag också, det är så jädra omysigt utan.

Största anledningen till att vi åkte till Ikea igår var att köpa en ny sängram. Istället kom vi hem med en ny sänggavel som blev skitsnygg i sovrummet. Här kommer lite bilder från nya sovrummet, gymmet och självklart den årliga adventsljusstaken:









Inga kommentarer: