lördag 29 december 2012

Mysdag på lager 157

Mötte upp Tovis på lager 157 tidigare idag. Jag handlade upp mina julklappspengar jag fick av farmor och efteråt fikade vi. Nomnom, älskar deras pastasallad. Skönt att komma hemifrån en stund å få hänga med en fin vän!

När jag kom hem drog jag direkt till gymmet. Inte direkt ensam där. Fler än jag som har ångest över julmaten. Köpte två oversize-tröjor på lager för 20 spänn styck som jag tänkt träna i. Hade den ena idag på gymmet, fett skön.

Här är mina fynd från idag:
- oversize-tröja i USA-style
- svart linne med vita prickar från black label collection
- jeansskjorta från Svea (för 50 spänn hihi)
- svart skjorta från black label collection
- grå tröja från black label collection (likadan som Johanna har, fett snygg! Från herravdeldelningen dessutom!)











Inga kommentarer: