torsdag 27 december 2012

Julafton, juldagen och annandagen

Juldagen spenderades hos Östen och Lillan där vi alla skämdes bort, som vanligt! Fick stekpanna och kastruller från Hackman, aldrig haft så fina grejer i mitt kök. Väldigt nöjd, hihi.

På kvällen åkte jag till Flen för att förfesta hos Mathisen med massa fina vänner. Drog vidare till amazon som var en liten besvikelse, inte för att jag var nykter utan för att musiken inte gick att dansa till. Men träffade en del som jag inte sett på ett tag och fick umgås med mina vänner så jag är nöjd ändå.

Sen dess har jag bara slöat. Låg på soffan heeela dagen igår, men ryckte upp mig sent på kvällen och for en snabbis till gymmet. Idag har vi handlat upp julklappspengarna på tuna park och imorgon blir det vattenpalatset. Woopwoop!!

Här är lite bilder från julafton och juldagen: (Snygg = juldagen, ful = julafton)











Inga kommentarer: