måndag 10 december 2012

Man ska känna att man lever

Här kommer ett sent inlägg. Har precis lagt mig. Kom hem från träningen vid tio och sen tar det en timme innan man ätit, duschat och varvat ner. Jag vet nån som kommer va död imorgon. Tisdagarna efter GGs pass är alltid de värsta, då vet man att man lever.

När jag kom hem sov alla i huset redan. Skittråkigt. Har känt mig så konstig de senaste dagarna. Typ som världens ensammaste människa men när man umgås med sina bästa blir man häxan surtant istället. Känner ni igen er? Känner mig som 15 år igen. Förvirrad, ledsen och med alldeles för många tvivel på mig själv. Såna dagar kan man klara sig utan.

Här är lite bilder från helgen, då jag åt både frukost och middag i min ensamhet. Passade på att lyxa till det med extra mycket frukt, grönt och nyttigt på tallriken. Var även på julmarknad i min nya, fina jacka!






Inga kommentarer: