torsdag 16 juni 2011

Speaking words of wisdom

Känns helt sjukt att jag bara för en vecka sedan slutade på Miljöteamet. Har jobbat på Woody i fyra dagar å känner mig redan som hemma. :) Alla är supergoa! Jobbar ungefär 50/50 i kassan och på kontoret. Är lååångt ifrån fullärd men klarar av både kassa- och kontorsjobbet riktigt bra efter fyra dagar. Så himla kul att stå ute i butiken och skämta med byggubbarna, le å se glad ut istället för att springa upp å ner i en trapp och svettas ihjäl. Behöver jag säga hur nöjd jag är att jag bytt jobb??

Enda negativa är ju att jag inte riktigt hinner med fotbollsträningen eftersom jag jobbar 9-18. På morgonen finns det gott om tid för träning men eftersom fotbollen börjar kvart i sex om kvällarna för att kidsen ska kunna va med hinner jag bara va med den sista halvtimmen.. Å jag som kämpat så mycket för min närvaro. Missat TRE träningar sen NOVEMBER. Nytt rekord ju!!

Burnade hem från jobbet för att lira match hemma mot Verdandi. Vinst med 10-0 och fyra baljor från min del. Fint fint!

Jobbar nästa vecka sen TVÅ veckors semester!!

Puss på er!!

Är glad!!

Märks det??

1 kommentar:

Mamman sa...

Jag blir glad när du är glad!