söndag 12 juni 2011

Sjung om studentens lyckliga dar

Helt slut efter en fullpackad helg! Jag har..

- Shoppat
- Städet HELA lägenheten
- Städat hemma hos mamma inför studentmottagningen
- Bakat tårta till lillebrors student!
- Varit på utspring och sedan studentmottagning. Det var mys. Så grymt stolt över dig lillebror!!

Och idag skulle vi ha spelat match. Jag stod över Amazon igår dels för att Jontes mottagning var rätt sent och för att vi skulle spela match. Men Verdandi fick inte ihop lag och hade jag vetat det igår hade jag kanske tagit mig dit. Men var förbannat trött igår, känner mig så himla tråkig! När jag blir trött finns inget annat alternativ än att sova, är helt omöjlig att få liv i. Men bestämde mig idag att jag måste sluta prioritera sömn och börja leva lite mer. Så nästa helg ska jag bannemej orka va vaken.

Jobbigt att det inte blev någon match idag. Hade sett fram emot att få tänka på annat än det faktum att jag börjar nytt jobb imorrn. Det hade kanske tagit bort lite av nervositeten, men istället har jag tillbringat hela dagen å kvällen å tänka på allt som kan gå fel och allt som jag kanske inte kommer att fatta.. Vill att det ska bli imorgon eftermiddag så att första dagen äntligen är över. Urk va läbbigt det är att pröva på nya grejer!! Men häftigt efteråt, det vet jag ju! 

Nu ska jag pröva arbetskläder, handla och sen en PW!

Kram!!

Inga kommentarer: